روزنامه رسالت
  • توسعه پایدار در گرو اقتصاد دریامحور

    در راستای ضرورت توسعه اقتصاد دریامحور مطرح شد:

    توسعه پایدار در گرو اقتصاد دریامحور

    استفاده پایدار از ظرفیت منابع و گستره‌های آبی اعم از اقیانوس‌ها،دریاها، دریاچه‌ها و جزایر برای رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال و درنهایت افزایش تولید ناخالص داخلی مهم‌ترین تعریف و شاخصه اقتصاد دریامحور می‌باشد.

  • ایران صادرکننده گندم می شود

    در حالی که تا پیش از دولت سیزدهم، بیش از پنجاه درصد گندم از واردات تأمین می شد امروز «ایران» در حال رسیدن به مرز صادرات است؛

    ایران صادرکننده گندم می شود

    به تازگی معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه سال گذشته میزان تولید گندم در کشور ۱۰ و نیم میلیون تن بوده است و یک میلیون تن واردات داشته‌ایم، خبر داد که در سال جاری به خودکفایی کامل تولید گندم خواهیم رسید و وارداتی نخواهیم داشت.

  • معیشت دغدغه مرجعیت

    سید ابراهیم رئیسی در سفر به شهر مقدس قم با چند تن از مراجع معظم تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد

    معیشت دغدغه مرجعیت

    سید ابراهیم رئیسی و جمعی از اعضای هیئت دولت در ادامه دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی پنج‌شنبه - ۲۰ اردیبهشت ماه - به دیار کریمه اهل بیت علیهم السلام سفر کرد. رئیس جمهور در این سفر ضمن پیگیری روند اجرای مصوبات دور نخست و بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی و عمرانی و دیدار با مردم قم، دیدارهایی نیز با جمعی از علمای قم داشت.

مطالب روزنامه

آخرین اخبار

عقبگرد ۳۲ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت) با کاهش ۳۲ هزار و ۳۹۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۷۸۰ واحد ایستاد.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

عرضه ١۴ خودروی وارداتی از امروز/ متقاضیان ۳ روز فرصت دارند

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از عرضه ١۴ خودروی وارداتی، در جدیدترین اطلاعیه خود از امروز (دوشنبه) به مدت سه روز خبر داد؛ در این مرحله از عرضه‌ خودروهای وارداتی صرفاً ثبت‌نامی‌های مرحله اول (اسفند ماه ١۴٠١) مجاز به انتخاب یک خودرو از سبد ١۴ محصول ارائه شده، خواهند بود.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعزام زائران حج تمتع ۱۴۰۳ آغاز شد؛ انتقال زائران از طریق ۲ شرکت هواپیمایی

در حالی که هر ساله فقط ایران‌ایر امکان انتقال زائران حج به سرزمین وحی را داشت، امسال با آغاز عملیات اعزام زائران از بامداد امروز 24 اردیبهشت، برخی با هواپیمایی معراج به فرودگاه‌های جده و مدینه منتقل می‌شوند.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

گالری فیلم
هشدار فرونشست

هشدار فرونشست

سازمان پژوهش‌های مجلس برای دومین‌بار در یک‌سال گذشته گزارشی دربارهٔ خطرات فرونشست زمین در ایران منتشر کرده. تقریباً تمام استان‌های ایران درگیر این بحران خاموش است. علت چیست و چه باید کرد؟

گالری عکس