روزنامه رسالت
  • دست پر دولت برای سمنانی‌ها

    سیدابراهیم رئیسی در سفر به سمنان بار دیگر از نزدیک در جریان مسائل این استان قرار گرفت

    دست پر دولت برای سمنانی‌ها

    حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح روز پنج شنبه به همراه جمعی از معاونان و وزرا در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم به استان سمنان سفر کرد. شرکت در جشن احیای ده‌ها واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان سمنان، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، شرکت در جلسه شورای اداری، شرکت در جشن نهضت ملی مسکن و سخنرانی در جمع مردم این استان از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور  بود.

  • خطای نابخشودنی غربی‌ها

    نقش صهیونیست‌ها در اهانت دوباره به قرآن کریم در استکهلم چیست؟

    خطای نابخشودنی غربی‌ها

    درست در روز عید فطر امسال، درحالی‌که مسلمانان ساکن سوئد در مسجدی در استکهلم مشغول اقامه نماز عید بودند، دو فرد هتاک با مجوزی که از سوی پلیس و نهادهای امنیتی این کشور اروپایی دریافت کرده بودند به ساحت مقدس قرآن کریم هتک حرمت نموده و یک جلد از کتاب آسمانی و مقدس مسلمانان را در مقابل مسجد ( در سایه صیانت پلیس) به آتش کشیدند.

  • عدلیه در مسیر نوین تحول

    سند جدید تحول و تعالی قوه قضائیه ابلاغ شد

    عدلیه در مسیر نوین تحول

    روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰3 سند جدید تحول و تعالی قوه قضائیه که در ششم فروردین ۱۴۰۳ به تصویب رئیس قوه قضائیه رسیده است، ابلاغ شد.

مطالب روزنامه

آخرین اخبار
گالری فیلم
هشدار فرونشست

هشدار فرونشست

سازمان پژوهش‌های مجلس برای دومین‌بار در یک‌سال گذشته گزارشی دربارهٔ خطرات فرونشست زمین در ایران منتشر کرده. تقریباً تمام استان‌های ایران درگیر این بحران خاموش است. علت چیست و چه باید کرد؟

گالری عکس