روزنامه رسالت
  • خادم امام و امت به خدا پیوست

    سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان، سیدمحمدعلی آل هاشم، مالک رحمتی ‌و سایر مسافران بالگرد رئیس جمهور به شهادت رسیدند؛

    خادم امام و امت به خدا پیوست

    هنوز باورمان نمی شود؛ رئیس جمهور آیت الله رئیسی دیگر میان ما نیست و از امروز شد شهید رئیسی. رئیس جمهور محبوبی که تا دیروز در میان ما بود و هر روز در یک شهر و روستا با مردم کوچه و بازار و اقشار مختلف و اقوام مرزنشین همسفره می شد، امروز دیگر از آسمان به ما نگاه می کند و جایش خالیست.

  • رئیس‌جمهور در عمق دل‌ها و صدر اخبار

    در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، طیف‌های مختلف سیاسی و فرهنگی در بین مردم و مسئولان واکنش همدلانه نشان دادند

    رئیس‌جمهور در عمق دل‌ها و صدر اخبار

    اتفاق مهم و غیرمنتظره عصر یک شنبه، از سویی تلخ و از سوی دیگر وحدت‌آفرین بود و مانند همیشه یگانگی و یکپارچگی جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های حساس را به رخ کشید. حادثه‌ای که بار دیگر تمام سلایق سیاسی و فرهنگی مختلف که برای موجودیت ایران دلسوزند را گرد هم آورد و دست آن‌ها را به جانب آسمان بلند کرد.

  • آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه به شهادت رسیدند

    آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه به شهادت رسیدند

    آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

مطالب روزنامه

آخرین اخبار
پیام رهبر انقلاب برای افتتاحیه خبرگان:

مجلس خبرگان یکی از پایه‌های اصلی نظام اسلامیِ مردم‌سالار است

رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: مجلس خبرگان یکی از پایه‌های اصلی نظام اسلامیِ مردم‌سالار است که به دست توانای ملت، استحکام می‌یابد و سلامت و استمرار نظام را تضمین می‌کند.

۰۱ خرداد ۱۴۰۳

جهت ادای احترام به خدمات شهید رئیسی؛

کاروان ایران در المپیک پاریس به نام «خادم الرضا» نام گذاری شد

کمیته ملی المپیک ایران جهت ادای احترام به خدمات ارزشمند آیت اله شهید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی کشورمان نام کاروان المپیکی خود را «خادم الرضا» اعلام کرد.

۰۱ خرداد ۱۴۰۳

گالری فیلم
نطق شنیدنی محسن پیرهادی نماینده مجلس در حمایت از تعطیلی شنبه‌ها

نطق شنیدنی محسن پیرهادی نماینده مجلس در حمایت از تعطیلی شنبه‌ها

🔹در خصوص تعطیلی شنبه‌ها به نظر فعالان اقتصادی احترام بگذارید. 🔹 نظر آیت الله جوادی آملی بر آن است که «از آنجا که تعطیلی روز شنبه هماهنگ شدن با بازار و داد و ستدهای اقتصادی جهانی است و موثر در حل برخی از مشکلات اقتصادی و مهار تورم است و قصد تشبه به مخالفین نیست […]

گالری عکس